Základní asistenční služby jsou dnes u většiny pojišťoven v ČR součástí povinného ručení. Pojišťovny nabízí jejich rozšíření v podobě balíčků.
Každý řidič by měl znát číslo na asistenční linku “1224”, které je uvedeno v pojistné smlouvě i na zelené kartě. Asistenční služba vám zařídí pomoc v rozsahu, který máte sjednaný.
Nejčastěji mezi služby, které jsou nabízeny v rámci asistenčních služeb patří - oprava na místě, odtah vozidla a náhradní vozidlo. Pokud jste na cestách a čekáte na opravu vozidla, může být z asistenčních služeb uhrazen i hotel. Rozsah i limity asistenčních služeb se liší v závislosti na pojišťovně. Detailní popis najdete vždy v pojistných podmínkách.
Základní asistenční služby jsou součástí povinného ručení, jejich rozšířenou verzi doporučujeme pokud trávíte hodně času na cestách, jezdíte autem pracovně nebo pokud jezdíte často do zahraničí.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Klienti bank zaplatí za předčasné ukončení hypotéky zřejmě více než doposud. Vyplývá to z novely zákona o spotřebitelském úvěru. Podmínky pro splacení úvěru na konci fixace by se měnit neměly. Nová pravidla by měla platit od ledna příštího roku.
Díky novému Portálu dopravy si lze vyřídit například žádost o řidičský průkaz bez nutné návštěvy úřadu, dále si zobrazit celou řadu užitečných údajů. Veškerá podání žádostí jsou zdarma, přístup do portálu má například každý, kdo využívá internetbanking.
Současná doba je patrně nejtěžší v období samostatné České republiky. Mnozí, kteří splácejí půjčky, se dostávají do problémů a hrozí, že nastartují dluhovou spirálu a nebudou moci své dluhy hradit. Jak neskončit v exekuci a dostát svým závazkům i v této náročné době?