Základní asistenční služby jsou dnes u většiny pojišťoven v ČR součástí povinného ručení. Pojišťovny nabízí jejich rozšíření v podobě balíčků.
Každý řidič by měl znát číslo na asistenční linku “1224”, které je uvedeno v pojistné smlouvě i na zelené kartě. Asistenční služba vám zařídí pomoc v rozsahu, který máte sjednaný.
Nejčastěji mezi služby, které jsou nabízeny v rámci asistenčních služeb patří - oprava na místě, odtah vozidla a náhradní vozidlo. Pokud jste na cestách a čekáte na opravu vozidla, může být z asistenčních služeb uhrazen i hotel. Rozsah i limity asistenčních služeb se liší v závislosti na pojišťovně. Detailní popis najdete vždy v pojistných podmínkách.
Základní asistenční služby jsou součástí povinného ručení, jejich rozšířenou verzi doporučujeme pokud trávíte hodně času na cestách, jezdíte autem pracovně nebo pokud jezdíte často do zahraničí.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
AKTUALIZOVÁNO 27.9.2023 | Na konci října čeká na majitele vozů povinnost přezout z letních na zimní pneumatiky. Jak se liší zimní od letní pneumatiky a jak zimní pneumatiky vybírat? Na to jsme se zeptali Magdy Nagy, marketingové ředitelky společnosti Continental Barum, výrobce pneumatik.
Pro jednoho může být automatická prolongace příjemným usnadněním zbytečné administrativní zátěže, pro jiného se může stát noční můrou. I proto se vždy doporučuje číst důkladně celé smlouvy s dodavateli energií, abyste dopředu věděli, co vás v budoucích letech může čekat. Co je prolongace a jak s ní pracovat?
AKTUALIZOVÁNO 15.9.2023 | Končí vám pojistné období pro pojištění vašeho auta a dostali jste dopis od pojišťovny, která vám zvyšuje povinné ručení a havarijní pojištění? Stejně jako inflace, i cena pojištění auta roste. Lze se bránit?