Asistenční služby pro pojištění nemovitosti, pojištění domácnosti, havarijní pojištění a povinné ručení. Limity asistenčních služeb. Odtah vozidla, otevření zámku, přivolání technika.
Asistenční služby vám výrazně pomohou v okamžiku nouze.
Asistenční služby u povinného ručení zahrnují odtah vozidla v případě havárie, za příplatek do servisu podle volby, dále mohou pomoci získat náhradní vozidlo, nebo pomoci vozidlo opravit.
Asistenční služby u havarijního pojištění mohou zahrnovat opravu poruchy i takového vozidla, které neutrpělo nehodu, vyproštění vozidla, poškozená pneumatika – výměna kola nebo odtah jen výměna jen výměna, dovoz paliva nebo odtah k nabíjecí stanici jen dovoz jen dovoz, vybitá baterie – nastartování motoru, záměna paliva, nebo ztráta klíčků od vozidla.
Asistenční služby u pojištění nemovitosti a domácnosti nabídnou pomoc při domácích haváriích. Jde o práci instalatéra, elektrikáře, topenáře, zámečníka, ale také deratizéra, nebo IT technika.
Pro asistenční služby platí určité limity v počtu úkonů za smluvní období, například zámečník vám odemkne dveře dvakrát ročně, dále na tuto službu platí finanční limit.

Škola smyku nebo kurzy pro začínající řidiče… Co takhle pojmout letošní Vánoce trochu jinak a místo tradičního roláku, ponožek nebo obálky s penězi darovat svým blízkým větší bezpečí za volantem? Na trhu najdeme řešení pro začínající i pokročilé řidiče, tak na ně pojďme kouknout trochu podrobněji.

Řízení, auta a vše s tím spojené bývá ještě dnes mnohými považováno za doménu mužů. Na ženy za volantem a jejich řidičské či parkovací dovednosti pořád vzniká řada vtipů. Ve skutečnosti si ženy sice možná méně věří, současně ale tolik nehavarují ani nepáchají bodové přestupky. Vyplývá to z řady průzkumů a statistik.

Už pár dní platí nový zákon, který zásadně mění pravidla hry v ochraně osobních údajů a kybernetické bezpečnosti. Zákon, který vstoupil v platnost 1. 11. 2025, je reakcí na evropskou směrnici NIS2 a slouží k její implementaci do českého práva. Na první pohled nová pravidla zasáhnou jen firmy a organizace, sekundárně se ovšem dotknou i běžných spotřebitelů. Pocítit to mohou nejen při každodenních nákupech na internetu, ale třeba i při cestách – ať už autem, vlakem, nebo třeba letadlem.