U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu.
Úrazové připojištění řidiče a úrazové připojištění posádky se sjednává jako připojištění k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.
U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu. U posádky se zároveň sjednává riziko pro případ nezbytného léčení tělesného poškození následkem úrazu.
Připojištění úrazu nabízí všechny pojišťovny. Většinou se sjednává bez spoluúčasti. Celková podoba a podmínky připojištění se liší dle podmínek pojišťoven.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Povinné ručení je – jak název napovídá – povinným pojištěním, které vlastníkům vozidel ukládá zákon. Přesto se občas najdou řidiči, kteří na pojištění zapomenou nebo si myslí, že ho mít nemusí. Takový přístup se ale může pořádně prodražit. Hrozí totiž nejen vážné komplikace v případě nehody doma i v zahraničí, ale také sankce od policie i České kanceláře pojistitelů (ČKP).
Zatímco povinné ručení si musíte platit u každého auta bez ohledu na jeho stáří, u havarijního pojištění už je vaše účast zcela dobrovolná. Ačkoliv dříve platilo, že pojištění se vyplatí primárně jen u nových aut, s rostoucí cenou ojetin se situace mění. Komu se dnes havarijko vyplatí?
Chataření patří k české kultuře skoro jako pivo ke guláši. V Evropě vlastní víc rekreačních objektů na osobu jen Švédové. Pokud i vám říká některá chata nebo chalupa pane, ani letos vás nemine její zazimování. Co všechno musíte zařídit, než přijdou první mrazíky? Vezmeme to popořadě.