U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu.
Úrazové připojištění řidiče a úrazové připojištění posádky se sjednává jako připojištění k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.
U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu. U posádky se zároveň sjednává riziko pro případ nezbytného léčení tělesného poškození následkem úrazu.
Připojištění úrazu nabízí všechny pojišťovny. Většinou se sjednává bez spoluúčasti. Celková podoba a podmínky připojištění se liší dle podmínek pojišťoven.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Z povinného ručení se platí škody na cizím majetku, z havarijního pojištění zase na tom vlastním. Tak by se dala ve zkratce shrnout náplň obou typů pojištění. Jenže co když se vám klasické havarijko vzhledem ke stáří vozu nevyplatí, a přesto chcete zůstat chráněni alespoň před nepříznivými povětrnostními vlivy, vandalismem nebo třeba zvěří? Odpovědí může být mini havarijní pojištění.
Už je to zase tady: čeká vás technická na motorku. Připravili jsme přehledný manuál, který poradí všem motorkářům, jak často absolvovat STK, co všechno předem zkontrolovat a co bývá nejčastější příčinou neúspěšné kontroly. Připomeneme, jaký postih hrozí při jízdě bez platné technické a co jsou to homologované součástky.
V České republice žije přes 2 miliony důchodců a velká část z nich stále aktivně řídí. Pro mnoho seniorů zůstává řízení klíčem k nezávislosti – pomáhá jim zůstat v kontaktu s rodinou, nakoupit si nebo dojet k lékaři.