U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu.
Úrazové připojištění řidiče a úrazové připojištění posádky se sjednává jako připojištění k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.
U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu. U posádky se zároveň sjednává riziko pro případ nezbytného léčení tělesného poškození následkem úrazu.
Připojištění úrazu nabízí všechny pojišťovny. Většinou se sjednává bez spoluúčasti. Celková podoba a podmínky připojištění se liší dle podmínek pojišťoven.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Bez online map už mnozí z nás na cesty vůbec nevyrážejí. Dávejte si ale dobrý pozor, jakou navigaci do mobilu volíte. Zejména při cestách do zahraničí. Třeba v Česku velmi oblíbený Waze vám tam může způsobit velké problémy. Kde všude a proč je jeho použití zcela zakázané, nebo minimálně lehce na hraně zákona?
Stačil jeden kamínek a máte na skle prasklinu. Oprava v servisu stojí i přes tisíc korun – ale co když to zkusíte sami? Pojďme se podívat, kdy má domácí oprava smysl, co k ní potřebujete a jak opravit čelní sklo svépomocí krok za krokem. A také proč i při drobných prasklinách dává smysl přemýšlet o připojištění skla.
Pojištění majetku je u nás poměrně běžným produktem, sjednané ho mají asi dvě třetiny Čechů. Z dat pojišťoven ovšem vyplývá, že řada domácností a nemovitostí je podpojištěná. Co to přesně znamená, jaké s sebou podpojištění nese rizika a jak s tím může pomoci indexace pojištění?