U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu.
Úrazové připojištění řidiče a úrazové připojištění posádky se sjednává jako připojištění k povinnému ručení a havarijnímu pojištění.
U řidiče se jedná o připojištění rizika pro případ smrti nebo připojištění trvalých následků úrazu. U posádky se zároveň sjednává riziko pro případ nezbytného léčení tělesného poškození následkem úrazu.
Připojištění úrazu nabízí všechny pojišťovny. Většinou se sjednává bez spoluúčasti. Celková podoba a podmínky připojištění se liší dle podmínek pojišťoven.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
V České republice žije přes 2 miliony důchodců a velká část z nich stále aktivně řídí. Pro mnoho seniorů zůstává řízení klíčem k nezávislosti – pomáhá jim zůstat v kontaktu s rodinou, nakoupit si nebo dojet k lékaři.
Pojistné podvody představují stále větší výzvu nejen pro pojišťovny, ale i pro celou společnost. Meziročně jejich objem pozvolna narůstá. Způsobují finanční ztráty, které se promítají do vyšších cen pojištění pro poctivé klienty. V tomto článku se dozvíte, co je to pojistný podvod, jak probíhá nahlášení pojistné události a jak v praxi funguje prevence a odhalování podvodů. Zaměříme se také na roli institucí, jako je Česká asociace pojišťoven.
Velké technické průkazy se od roku 2024 staly minulostí, dopravní úřady už je nevydávají. Dříve přitom byly důležitou součástí každé technické kontroly vozidla, protože se právě do nich zapisovaly důležité údaje a termíny. Jak to probíhá dnes?