Jde o proplacení zapůjčení náhradního vozidla ve stejné nebo nižší kategorii než je pojištěné vozidlo v momentě, kdy pojištěné vozidlo je poškozeno nebo odcizeno.
Připojištění náhradního vozidla si můžete sjednat k povinnému ručení i havarijnímu pojištění. Může být také součástí asistenčních služeb. Toto připojištění nabízí většina pojišťoven v ČR.
Jde o proplacení zapůjčení náhradního vozidla ve stejné nebo nižší kategorii než je pojištěné vozidlo v momentě, kdy pojištěné vozidlo je poškozeno nebo odcizeno.
Jednotlivé podmínky připojištění se liší v závislosti na pojišťovně. Klient si musí stanovit denní limity na zapůjčení vozidla i maximální dobu zapůjčení.
Připojištění je vhodné pro ty, kteří se nemohou obejít bez auta. Obzvláště pro klienty využívající auto k práci. Připojištění je také dobré zvážit, pokud máte jen jedno auto v rodině, které je pro vás nezbytné.
S výběrem správného limitu a celkovým nastavením vašeho pojištění vám rádi a zadarmo pomůžeme.
Z povinného ručení se platí škody na cizím majetku, z havarijního pojištění zase na tom vlastním. Tak by se dala ve zkratce shrnout náplň obou typů pojištění. Jenže co když se vám klasické havarijko vzhledem ke stáří vozu nevyplatí, a přesto chcete zůstat chráněni alespoň před nepříznivými povětrnostními vlivy, vandalismem nebo třeba zvěří? Odpovědí může být mini havarijní pojištění.
Už je to zase tady: čeká vás technická na motorku. Připravili jsme přehledný manuál, který poradí všem motorkářům, jak často absolvovat STK, co všechno předem zkontrolovat a co bývá nejčastější příčinou neúspěšné kontroly. Připomeneme, jaký postih hrozí při jízdě bez platné technické a co jsou to homologované součástky.
V České republice žije přes 2 miliony důchodců a velká část z nich stále aktivně řídí. Pro mnoho seniorů zůstává řízení klíčem k nezávislosti – pomáhá jim zůstat v kontaktu s rodinou, nakoupit si nebo dojet k lékaři.