HDO spínač

Zařízení, které umí sepnout připojení spotřebiče a díky tomu ušetřit na energiích.

Pokud využíváte elektřinu zpoplatněnou v nízkém tarifu, pak můžete výrazně ušetřit. Velké spotřebiče jako je elektrokotel, bojler nebo akumulační kamna se sepnou jen tehdy, když probíhá nízký tarif. Pokud chcete zjistit, kdy je tento tarif sepnutý a je dobré třeba zapnout myčku, pátrejte na stránkách dodavatele elektřiny nebo využijte tzv. spínač HDO. Jde o zařízení, které jednak sepne připojení spotřebiče (bojler, elektrokotel), ale zároveň začátek nízkého tarifu ohlásí a uživatel tak získá informaci o tom, že bude užívání dalších spotřebičů levnější.

Nepřehlédněte!

Komunikujete se svým dodavatelem energií online? Šest největších online dodavatelů a jejich klientské portály

Jak správně recyklovat elektrospotřebiče

CHCETE UŠETŘIT ZA ENERGIE? Na Kalkulátor.cz si za 2 minuty si zjistíte, na jakém tarifu ušetřit tisíce.







Přečtěte si více

Predikce ceny elektřiny a plynu v roce 2025

Predikce ceny elektřiny a plynu v roce 2025

Období energetické krize nám ukázalo, kam až mohou ceny elektřiny a plynu růst. Ačkoli už koncem loňského roku přišlo zmírnění a letos máme i navzdory dražším distribučním poplatkům mnohem nižší ceny než v předchozích dvou letech, většina z nás pořád s obavami sleduje, co bude. Tak si pojďme říct, co nás podle všeho čeká.

Přejít na detail článku
Topná sezona se blíží. Jak se na ni připravit?

Topná sezona se blíží. Jak se na ni připravit?

Zima nám o sobě pomalu dává vědět. V horských oblastech už napadla první sněhová nadílka a na mnoha místech republiky klesly během víkendu teploty k nule a nebo i mírně pod. To znamená jediné. Topná sezona pomalu začíná. Jste na ni dobře připravení?

Přejít na detail článku
Co dělat, když nejste spokojeni se svým dodavatelem energií?

Co dělat, když nejste spokojeni se svým dodavatelem energií?

S jistým rozčarováním se v případě dodávek energií – a potažmo jakýchkoli služeb – setká alespoň jednou za čas každý z nás. Rozladit dokáže nejen zdražování, ale třeba i nefunkční zákaznická linka nebo neochota dodavatele řešit už vzniklý problém. Potom jen záleží, jak se k tomu postavíte vy. Tedy jestli nad tím mávnete rukou, nebo se odhodláte ke změně.

Přejít na detail článku