Při změně dodavatele se provádí mimořádný odečet. Ten je možný řešit pomocí tzv. samoodečtu, kdy zákazník sám nahlásí stav měřáků, tedy elektroměru a plynoměru, a to prostřednictvím telefonu, nebo e-mailu.
Období energetické krize nám ukázalo, kam až mohou ceny elektřiny a plynu růst. Ačkoli už koncem loňského roku přišlo zmírnění a letos máme i navzdory dražším distribučním poplatkům mnohem nižší ceny než v předchozích dvou letech, většina z nás pořád s obavami sleduje, co bude. Tak si pojďme říct, co nás podle všeho čeká.
Zima nám o sobě pomalu dává vědět. V horských oblastech už napadla první sněhová nadílka a na mnoha místech republiky klesly během víkendu teploty k nule a nebo i mírně pod. To znamená jediné. Topná sezona pomalu začíná. Jste na ni dobře připravení?
S jistým rozčarováním se v případě dodávek energií – a potažmo jakýchkoli služeb – setká alespoň jednou za čas každý z nás. Rozladit dokáže nejen zdražování, ale třeba i nefunkční zákaznická linka nebo neochota dodavatele řešit už vzniklý problém. Potom jen záleží, jak se k tomu postavíte vy. Tedy jestli nad tím mávnete rukou, nebo se odhodláte ke změně.
Nepřijdu při častých změnách dodavatelů energií o bonusy?
Kdy platím při změně dodavatele sankce?
Budu muset k dnešnímu dodavateli jít a zažít ty trapné chvilky při rušení smlouvy?