Jedná se o velice specifické hodnocení, které vzniklo na základě podnětů od zákazníků jednotlivých dodavatelů.
Hodnocení je zaměřené především na zákaznický servis (komunikace přes sociální sítě, počet poboček, zelená linka), poskytované služby (dodavatel plynu i elektřiny, nabídka zelených tarifů), přístup k informacím (přehlednost webových stránek, srozumitelnost obchodních podmínek a smlouvy), férové jednání a kvalita online podpory. Tyto informace získáváme mimo jiné i díky pravidelnému dotazníkovému šetření, které posíláme zákazníkům jednotlivých dodavatelů.

Každý chceme mít doma příjemné teplo – a nejlépe za rozumné peníze. Výběr vhodného vytápění tak zůstává klíčovou volbou nejen při nákupu nebo výstavbě nového bydlení. Někdy se vyplatí posvítit si na vytápění i v domě nebo bytě, ve kterém žijeme už dlouhá léta. Který typ vytápění se dnes vyplatí nejvíc? Jakou roli hraje technický stav nemovitosti nebo třeba její lokalita? A s čím bychom měli počítat do budoucna?

Krach Bohemia Energy a několika menších dodavatelů zasáhl přes milion zákazníků. Všichni se ze dne na den ocitli bez dodavatele elektřiny nebo plynu – a museli rychle hledat náhradní řešení. Jaká byla situace v ostatních evropských zemích? A platí i tady, že všechno zlé je k něčemu dobré?

Kombinace starého domu a starého plynového kotle si obvykle říká o malér. Alespoň co se účtů za energie týče. A nejinak tomu bylo i v případě jihomoravského domku, který obývá manželský pár v důchodovém věku. Ti se na nás obrátili poté, co jejich dodavatel plynu zdražil a zvýšil jim zálohy na 17.500 Kč měsíčně. Dnes už mají nový kotel i dodavatele a mohou zase v klidu (a v teple) spát.