Jedná se o velice specifické hodnocení, které vzniklo na základě podnětů od zákazníků jednotlivých dodavatelů.
Hodnocení je zaměřené především na zákaznický servis (komunikace přes sociální sítě, počet poboček, zelená linka), poskytované služby (dodavatel plynu i elektřiny, nabídka zelených tarifů), přístup k informacím (přehlednost webových stránek, srozumitelnost obchodních podmínek a smlouvy), férové jednání a kvalita online podpory. Tyto informace získáváme mimo jiné i díky pravidelnému dotazníkovému šetření, které posíláme na zákazníky jednotlivých dodavatelů.
Současná doba je patrně nejtěžší v období samostatné České republiky. Mnozí, kteří splácejí půjčky, se dostávají do problémů a hrozí, že nastartují dluhovou spirálu a nebudou moci své dluhy hradit. Jak neskončit v exekuci a dostát svým závazkům i v této náročné době?
Končí vám pojistné období pro pojištění vašeho auta a dostali jste dopis od pojišťovny, která vám zvyšuje povinné ručení a havarijní pojištění. Stejně jako inflace, i cena pojištění auta roste. Lze se bránit?
Cena elektřiny a plynu na burze klesá. První dva velcí dodavatelé přišli s nabídkou elektřiny a plynu pod cenovým stropem. Zbylí největší dodavatelé se k podobným nabídkám již chystají. Vyplatí se je přijmout?