Asistenční služby jsou většinou součástí cestovního pojištění automaticky. Je ale dobré se přesvědčit, že vaše pojištění opravdu asistenční službu zahrnuje.
Pokud se vám stane úraz nebo onemocníte, asistenční služba vám poradí, co máte dělat, na co máte z pojištění nárok nebo na jaké zdravotnické zařízení se obrátit. Rovněž vám může pomoci v komunikaci s lékaři, pokud se s nimi nedokážete domluvit kvůli jazykové bariéře. Operátoři asistenční služby ovládají též cizí jazyky.
Telefonní číslo na asistenční službu je dobré si uložit a mít ho na dovolené pokud možno vždy u sebe. Většinou ho najdete napsané na kartičce, kterou k cestovnímu pojištění obdržíte od pojišťovny.
Asistenční služby zajišťují pro pojišťovny buď specializované firmy, nebo má pojišťovna vlastní asistenční službu.

Zimní podmínky přinášejí situace, které se nám v létě nestanou. Pád na zledovatělém chodníku, sesuv sněhu ze střechy nebo třeba větve padající pod náporem sněhu. To je jen zlomek situací, které mohou způsobit úraz nebo velké škody na autech a dalším majetku. Které z nich pomůže vyřešit pojištění?

Britská technologická společnost Revolut je známá především jako poskytovatel bankovních služeb. Pomalu si ale začíná brousit zuby i na trh s telekomunikacemi. Loni představila datovou eSim, letos pak neomezený tarif, za který zákazníci na vybraných trzích zaplatí jen něco málo přes tři stovky. A do budoucna bychom se mohli dočkat i my v Česku.

O plynových zásobnících se na jaře hodně mluvilo, a nebylo to nic veselého. Na přelomu března a dubna jsme měli v zásobnících nejméně plynu za poslední roky a kdyby zima trvala jen o chvíli déle, dost možná bychom je zcela vyčerpali. Zato teď to u nás vypadá o poznání optimističtěji – zásobníky máme naplněné lépe než většina evropských států.