Asistenční služby v cestovním pojištění

Asistenční služby jsou většinou součástí cestovního pojištění automaticky. Je ale dobré se přesvědčit, že vaše pojištění opravdu asistenční službu zahrnuje.

Pokud se vám stane úraz nebo onemocníte, asistenční služba vám poradí, co máte dělat, na co máte z pojištění nárok nebo na jaké zdravotnické zařízení se obrátit. Rovněž vám může pomoci v komunikaci s lékaři, pokud se s nimi nedokážete domluvit kvůli jazykové bariéře. Operátoři asistenční služby ovládají též cizí jazyky.

Telefonní číslo na asistenční službu je dobré si uložit a mít ho na dovolené pokud možno vždy u sebe. Většinou ho najdete napsané na kartičce, kterou k cestovnímu pojištění obdržíte od pojišťovny.

Asistenční služby zajišťují pro pojišťovny buď specializované firmy, nebo má pojišťovna vlastní asistenční službu.

Objevte více v Magazínu Kalkulátor.cz

Virtuální platební karty: Co to je a jak je používat?

Virtuální platební karty: Co to je a jak je používat?

Platební karty už v mnoha peněženkách definitivně nahradily dříve mnohem oblíbenější hotovost. Pokrok jde ale ještě dál – a i plastové karty se pomalu stávají minulostí. Čím dál populárnější jsou jejich virtuální alternativy, díky kterým můžete platit mobilem nebo hodinkami. Pro platby u online obchodníků jsou pak k dispozici i jednorázové virtuální karty, které zvyšují bezpečnost každé transakce.

Konsolidace půjček: Kdy se vám sloučení úvěrů vyplatí a s čím je třeba počítat?

Konsolidace půjček: Kdy se vám sloučení úvěrů vyplatí a s čím je třeba počítat?

Konsolidace je zjednodušeně sloučení několika půjček do jedné. Tím, že nebudeme úvěry splácet více společnostem, tak je jednak dostaneme lépe pod kontrolu, ale hlavně nebudeme platit všechny poplatky a v některých případech pak může dojít i ke snížení měsíční splátky, takže docílíme zajímavé úspory. Konsolidace je proto velmi dobrým nástrojem ve chvíli, kdy se vám půjčky tak trochu vymykají z ruky a vy ztrácíte nejen přehled, ale třeba i schopnost splácet. Jen si to všechno nezapomeňte dobře spočítat.

Jak získat lepší cenu energií aneb Boj o zákazníky pokračuje

Jak získat lepší cenu energií aneb Boj o zákazníky pokračuje

Každoročně mění svého dodavatele až 400 tisíc odběrných míst. Zdánlivě složitý proces je ve skutečnosti velmi jednoduchý – a v ročním vyúčtování může přinést i desetitisícové úspory. Jak tedy získat lepší cenu, ať už u stávajícího, nebo nového dodavatele?