Asistenční služby jsou většinou součástí cestovního pojištění automaticky. Je ale dobré se přesvědčit, že vaše pojištění opravdu asistenční službu zahrnuje.
Pokud se vám stane úraz nebo onemocníte, asistenční služba vám poradí, co máte dělat, na co máte z pojištění nárok nebo na jaké zdravotnické zařízení se obrátit. Rovněž vám může pomoci v komunikaci s lékaři, pokud se s nimi nedokážete domluvit kvůli jazykové bariéře. Operátoři asistenční služby ovládají též cizí jazyky.
Telefonní číslo na asistenční službu je dobré si uložit a mít ho na dovolené pokud možno vždy u sebe. Většinou ho najdete napsané na kartičce, kterou k cestovnímu pojištění obdržíte od pojišťovny.
Asistenční služby zajišťují pro pojišťovny buď specializované firmy, nebo má pojišťovna vlastní asistenční službu.
Také cítíte radost, když dostanete fakturu od dodavatele elektřiny nebo plynu a po jejím otevření zjistíte, že vám vrací přeplatek? Samozřejmě, přeplatek je lepší než nedoplatek, ale co když zdání klame a má to ještě háček?
Vánoc se blíží, neodmyslitelně k nim patří i dárky. Letošní Vánoce budeme mít kvůli inflaci a zdražování na dárky méně peněz. Vyplatí se pořizovat si vánoční dárky na půjčku?
Srážka s jiným autem je vždy nepříjemná, ale co když ke všem těm nepříjemnostem, které nehoda přináší, navíc zjistíte, že viník nehody nemá povinné ručení? Co dělat v takovém případě? Jak chránit své zájmy a minimalizovat finanční rizika? To se dozvíte v tomto článku.