Asistenční služby v cestovním pojištění

Asistenční služby jsou většinou součástí cestovního pojištění automaticky. Je ale dobré se přesvědčit, že vaše pojištění opravdu asistenční službu zahrnuje.

Pokud se vám stane úraz nebo onemocníte, asistenční služba vám poradí, co máte dělat, na co máte z pojištění nárok nebo na jaké zdravotnické zařízení se obrátit. Rovněž vám může pomoci v komunikaci s lékaři, pokud se s nimi nedokážete domluvit kvůli jazykové bariéře. Operátoři asistenční služby ovládají též cizí jazyky.

Telefonní číslo na asistenční službu je dobré si uložit a mít ho na dovolené pokud možno vždy u sebe. Většinou ho najdete napsané na kartičce, kterou k cestovnímu pojištění obdržíte od pojišťovny.

Asistenční služby zajišťují pro pojišťovny buď specializované firmy, nebo má pojišťovna vlastní asistenční službu.

Objevte více v Magazínu Kalkulátor.cz

Mobilní operátoři na Slovensku: Volají naši sousedé levněji?

Mobilní operátoři na Slovensku: Volají naši sousedé levněji?

Ceny mobilních tarifů jsou u nás velkým tématem. A není se čemu divit, Česko má jedny z vůbec nejdražších tarifů. Často se tak nabízí otázka, jak jsou na tom naši sousedé. Pojďme kouknout k těm vůbec nejbližším, na Slovensko. Kolik stojí neomezené tarify tam?

Přejít na detail článku
Čtyři roky po krachu Bohemia Energy: Jaký byl vývoj a komu se vzniklá situace vyplatila?

Čtyři roky po krachu Bohemia Energy: Jaký byl vývoj a komu se vzniklá situace vyplatila?

Krach Bohemia Energy a několika menších dodavatelů zasáhl přes milion zákazníků. Všichni se ze dne na den ocitli bez dodavatele elektřiny nebo plynu – a museli rychle hledat náhradní řešení. Jaká byla situace v ostatních evropských zemích? A platí i tady, že všechno zlé je k něčemu dobré?

Přejít na detail článku
Spotové ceny: Vyplatí se vaší domácnosti?

Spotové ceny: Vyplatí se vaší domácnosti?

Se spotovými ceníky se v praxi setkáváme stále častěji – a doporučuje je i řada dodavatelů. Ne vždy se ale vyplatí, je třeba zvážit pro a proti. Skutečně výhodné mohou být jen pro úzkou skupinu zákazníků. Kdy o nich uvažovat a kdy se jim raději obloukem vyhnout?

Přejít na detail článku