Kam se obrátit, pokud zjistím výpadek elektřiny?

1.Nejdříve zjistěte, jestli nedošlo k výpadku hlavního jističe nebo přepálení jističe. To se může stát v případě, že máte zároveň spuštěných několik elektrických spotřebičů - vaříte, perete, myje vám myčka a k tomu ještě koukáte na televizi. Tento případ je častý zejména ve starších domech s původním elektrickým vedením.

2.Poté zjistěte, jestli se výpadek stal jenom ve vaší domácnosti, nebo i v ostatních - jestli svítí venkovní lampy, jestli se svítí u sousedů apod. Pokud jste opravdu potmě jen vy, zkuste znovu nahodit hlavní jistič, který najdete vedle elektroměru. Problém by měl být vyřešen.

3. Pokud ale půjde o plošný výpadek elektřiny, nezbyde vám nic jiného, než počkat, až dodavatel elektřinu zase nahodí. Můžete zavolat na poruchové linky vašeho dodavatele, které najdete na jeho webových stránkách. Čísla na tři největší dodavatele jsme pro vás vypsali:

ČEZ - 840 850 860

E.ON - 800 225 577

PRE - 800 823 823

Jde pouze o poruchové linky, pro ostatní informace zavolejte na klasickou zákaznickou linku podle webu vašeho dodavatele.



Podobné často kladené otázky

Objevte více v Magazínu Kalkulátor.cz

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací