1.Nejdříve zjistěte, jestli nedošlo k výpadku hlavního jističe nebo přepálení jističe. To se může stát v případě, že máte zároveň spuštěných několik elektrických spotřebičů - vaříte, perete, myje vám myčka a k tomu ještě koukáte na televizi. Tento případ je častý zejména ve starších domech s původním elektrickým vedením.
2.Poté zjistěte, jestli se výpadek stal jenom ve vaší domácnosti, nebo i v ostatních - jestli svítí venkovní lampy, jestli se svítí u sousedů apod. Pokud jste opravdu potmě jen vy, zkuste znovu nahodit hlavní jistič, který najdete vedle elektroměru. Problém by měl být vyřešen.
3. Pokud ale půjde o plošný výpadek elektřiny, nezbyde vám nic jiného, než počkat, až dodavatel elektřinu zase nahodí. Můžete zavolat na poruchové linky vašeho dodavatele, které najdete na jeho webových stránkách. Čísla na tři největší dodavatele jsme pro vás vypsali:
ČEZ - 840 850 860
E.ON - 800 225 577
PRE - 800 823 823
Jde pouze o poruchové linky, pro ostatní informace zavolejte na klasickou zákaznickou linku podle webu vašeho dodavatele.
Kde a jak zjistím odstávky elektřiny?
Jak si nastavím nové zálohy?

Snažili jste si neúspěšně vzpomenout na PIN kód a nakonec si zablokovali mobil? Pokud PIN třikrát zadáte špatně, telefon po vás bude požadovat PUK kód. Většina z nás v ten okamžik zjistí, že jej nemá uložený. A honem neví, kde hledat. Tento článek je návodem, jak zjistit PUK a kde ho najít u jednotlivých operátorů.

Před Vánoci se na nás slevy a akční nabídky valí ze všech stran. Obchodníci lákají na výhodnější nákupy vánočních dárků a zlevňují i některé služby. Se svými akcemi každoročně přicházejí také mobilní operátoři – a letošní rok není výjimkou. Pojďme kouknout, co si pro své stávající i nové zákazníky připravili Vodafone s T-Mobilem.

Energetický regulační úřad před pár dny vydal cenové výměry, kterými pevně stanovuje regulované ceny elektřiny pro příští rok. Ve své tiskové zprávě ERÚ uvedl, že průměrná domácnost si připlatí pouhé 1 %. Pojďme se ale podívat na jednotlivá distribuční území a sazby. Kdo si připlatí nejvíc, a kde naopak mohou zákazníci ušetřit?